Bets10

bets10Bu sayfa Bets10‘da bahis, casino, poker ya da herhangi bir oyun oynayan oyuncuların görüşlerini özgürce ve sansürlenmeden paylaşabildiği bilgi sayfasıdır. Bu sayfanın amacı bu sitede oynayanların ya da oynamayı düşünenlerin bilgi alışverişinde bulunabilmesi ve herhangi bir olası mağduriyetin önüne geçilebilmesidir.

Site Adı: Bets10
Kuruluş: 2002
Eski bilinen adları: Best10BetsonBets10gameBetsson, 1bets10 ve Betsson24
Kurulduğu ülke: İsveç
Bahis oynatma lisansını veren ülke: Malta
Ürünleri: Bahis, Canlı Bahis, Kazı Kazan, Casino, Canlı Casino, Poker, Türk Pokeri, Tombala, Oyunlar
Erişim linki: www.bets10.com

Bets10 sayfalarında verilen şirket bilgileri

bets10 ekran görüntüsüBets10, bir Avrupa Birliği ülkesi olan Malta’da online oyun oynatma lisansına sahiptir. Bets10 Malta Limited (kayıt numarası C34836), Malta’da kayıtlı ve LGA/CL1/183/2004; LGA/CL2/183/2004; LGA/CL3/183/2004; LGA/CL1/566/2009, LGA/CL3/566/2009, LGA/CL1/587/2009 online oyun oynatma lisanslarına sahip bir kuruluştur. Bu lisanslar, Remote Gaming Regulations (Online Oyun Düzenlemeleri) (LN176/2004) bünyesinde Malta Lotteries and Gaming Authority (Loto ve Şans Oyunları Yetkili Kurumu) tarafından tahsis edilmiştir ve Spor Bahisleri, Casino, Kazı Kazan Kartları, Bingo, Türk Pokeri ve Bets10 Oyunları’nı kapsamaktadır.

Bets10 para çekme ve para yatırma yöntemleri

Bets10’a para yatırma ve çekme işlemlerinin diğer bahis şirketlerine göre daha kolay ve anında olduğu aşikardır çünkü kredi kartı ile para yatırılabilen ve kredi kartına para çekilebilen nadir bahis şirketlerinden biri Bets10’dur. Bets10’a kredi kartının yanısıra Ukash, Neteller ve Ecocard ile de para yatırabilirsiniz. Bu yöntemlerden Neteller ve Ecocard’dan kredi kartı talep edebilir, oraların size sunduğu bu imkan ile Bets10 hesabınızdaki parayı önce kartınıza sonra da ATM’lerden çekebilir veya POS’lardan harcayabilirsiniz. Bets10 sizden para çekme talebi yaptığınızda sizi tanımak için kimlik ve adres bilgileri isteyecektir. Özellikle kredi kartı ile Bets10’a para yatırdığınızda kartınızı onaylamanız ve sürekli kullanabilmeniz için şu belgeler sizden istenir:

1- Kimlik kopyası (Nüfus cüzdanı, Sürücü Belgesi veya Pasaport)
2- Kredi kartınızın önlü arkalı kopyası
3- Kredi kartı hesap ekstresi
4- Adresinize gönderilmiş olan bir fatura veya ikametgah (Ekstrenizde hem Bets10’a yapmış olduğunuz harcamalar, hem de adres bilgileriniz görünüyor ise, ayrıca fatura göndermenize gerek yoktur.)

Bu belgeleri Bets10 onayladıktan sonra kredi kartınız ile dilediğiniz kadar para yatırma ve çekme işlemi yapabilirsiniz.

Bets10 spor bahisleri bonusu

Bets10’da ilk üyelik bonusunun yanısıra arada bir hali hazırda oynayan oyuncular için kampanyalar düzenlenir. Bu kampanyalarda Bets10 klasik olarak özel bir etkinliğe, mesela Türkiye Süper Ligi ya da Şampiyonlar Ligi, bahis yapmanızı ister ve size bonus verir. Buna örnek olarak bir Bets10 Şampiyonlar Ligi bonusuna yer verelim: ‘Bu hafta Şampiyonlar Ligindeki 16 maç size kuponunuz kazansa da, kaybetse de 25 veya 50 TL bonus getiriyor. Tek yapmanız gereken hesabınıza en az 50 TL yatırıp, Şampiyonlar Ligine 3’lü bir kombine bahis yapmak! 50 TL yatır, 50 TL kombine kuponunu yap, 25 TL bonusunu al! veya 100 TL yatır, 100 TL kombine kuponunu yap, 50 TL bonusunu al!’ Bu şekilde sürekli düzenlenen bonus etkinliklerine katılarak yatırdığınızdan daha fazlası ile Bets10’da bahis yapabilirsiniz.

Bets10 kullanıcı görüşleri

Buyrun siz de Bets10 ile ilgili deneyimlerinizi ve görüşlerinizi yorum olarak gönderin, siz de Bets10’da hali hazırda oynayan veya oynamayı düşünen arkadaşları bilgilendirin. Yorumlarınız içerisinde reklam amaçlı link taşımıyor ise anında yayınlanacaktır.

Bets10 bahis sitesine erişim için buraya tıklamanız yeterlidir.

Avrupa Birliği’nde lisanslı ve Türkiye’ye açık bahis şirketleri

#BAHİS ŞİRKETİTANITIMÜLKEKURULUŞORANBONUSGİRİŞ
1 girisYouwinMalta2005%100250 TLTIKLA
2 girisBets10Malta2002%100100 TLTIKLA
3 girisBetbooİngiltere2004%150450 TLTIKLA
4 girisSüperbahisİngiltere1998%150450 TLTIKLA
5 girisBetinCuracao2010%100300 TLTIKLA
6 girisArtemisbetCuracao2011%100250 TLTIKLA
7 girisTempobetİngiltere2008%550 TLTIKLA
8 girisWSbetsKKTC2013%100150 TLTIKLA
9 girisHiperbetCuracao2011%100300 TLTIKLA
10 girisForvetbetCuracao2008%100150 TLTIKLA

Yorum (41)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Kazim Kazim diyor ki:

    Selamlar ,

    Oncellikle su SATIS konusunda sizleri aydinlatmak istiyorum.

    Bets10 Realmgroup a aittir , Realmgroup ta Betssonundur ! Sadece bazi durumlarda yasal kalmak icin ( betssonun kendisi icin ) boyle bir yonteme basvurulmustur.Bunlarin hepsi planli projelidir. realmgroup her servisni Betssondan aliyordur , Musteri hizmetleri , odemeler ve Bahisler. bu acidan kimse korkmasin sizin bilgileriniz eski gibi oldugu gibi yine betssondadir.

    Bir betsson calisani olarak sizi bu konuda aydinlatmak istedim.

    Saygilarla

  2. efsaneufuk diyor ki:

    merhaba
    arkadaşlar ben 4 yıldır betsson dan bahis yapıyorum ve betsson dan çok memnunum para yatırmada para çekmede oranlarda her şeyde dört dörtlük yukarıda bir arkadaş para çekemiyorum falan demiş öyle bir şey yok ben ne kazandıysam çektim hemde akşam talep edip sabah çektim bu aralar değişim nedeniyle bazı sıkıntılar oluyo oda çok normal betsson on numara ve güvenle oynayabilirsiniz bu yönlendirme veya reklam deil sadece tavsiyedir betsona güvenebilirsiniz herkese bol şans …

  3. halit diyor ki:

    Arkadaşlar bilmiyorum hakkımızı nasıl ararız, arayabilir miyiz.. pek sanmıyorum ama.. benim de 8200 TL param var içeride.. Gitti gözüyle bakıyorum şimdilik. Şöyle bir site buldum.. Detaylı bilgiye sahip olup yardımcı olabilecek arkadaşlar buraya yazarsa mutlu oluruz.

    http://www.lga.org.mt/lga/content.aspx?id=85923

    Tekrar geçmiş olsun :(

  4. ulaş diyor ki:

    arkadaşlar paranızı yatırırken dikkatli olun

  5. halit diyor ki:

    Arkadaşlar. benim sorun çözüldü. herhangi bir sıkıntı yaşamadım. günahlarını almışız galiba. sorunu çözülmeyen. belge istendikten sonra çözüm üretemeyen ve içeride parası kalan varsa yazarsa, insanlar da bilgilensin.. Ancak ben sıkıntı yaşamadım.

  6. alkar diyor ki:

    bets10 ve superbahis ikiside hep ayni sitelerde reklam veriyor acaba bunlar ekürümü süperbahis sitesinin sahibinin kardeşleri varmiş acaba bu kardeşlerden birisimi işletiyor bets10 nuda

  7. serhat yılmaz diyor ki:

    ben bets10 da oynıyurum adamların daha bir yamuğunu görmadim niye yanlış yazalım ki en azında iddaa dan kat be kat daha iyi olduğu bir gerçek

    saygılar !!!

  8. isa diyor ki:

    lütfen cok rica ediyorum bilen konuşsun.

  9. bende diyor ki:

    mağdur oldum arkadaşıma aynen katılıyorum belki 7-8 aydır para çekemiyordum para çekme talebinde bulundum güvenlik için hesabım incelemeye alınmış 4 gündürde giremiyorum bets10 oynayan arkadaşlar benim başıma geldi bunlar benden uyarması artık güvenilir bildiğiniz başka siteler varsa yazın

  10. Ahmet diyor ki:

    KAZIM KAZIM AKILLI ARKADASIM CALISAN OLARAK İYİ SİZİN TUZUNUZ KURU BU BETS10 İYİCE AZITTI SUİSTİMAL DİYOR NEDEN DİYORUZ BELGE KANIT DİYORUZ CEVAP YOK BETS10 A SON SİZLERE ARTIK TR DE ÜYE YOK YENİ SİTELER BETBOO100 VE FORVETBET3 BAKIN KEYFİNİZE PİŞMAN OLMAZSINIZ RAHAT RAHAT OYNAYIN

  11. BARIS diyor ki:

    ŞİMDİ BETSONDA 5 SENEDİR BENDE OYNUYORUM 6-7 BİN GİBİ PARALARI HEP ÇEKTİM SIKINTI YAŞAMADIM BETS10 OLDUKTAN SONRA O KADAR PARA KAZANMADIM AMA ONLARIDA YATIRDILAR KREDİ KARTIMA SÖYLENEN GÜN İÇİNDE BEN BU SİTEYİ SAVUNMUYORUM AMA FORVETBET FALAN DİYENLERE İNANAMIYORUM ÖYLE REZİL BİR SİTE YOK BONUS DİYE KIÇLARINI YIRTIP REKLAM YAPIYORLAR 3 GÜN DİYOLAR 7 GÜN OLDU DAHA ORTADA BONUS DİYE BİŞEY YOK ARKADAŞLAR BETSONDAN SÜPERBAHİSTEN ŞAŞMAYIN BUNLAR KALİTEDİR YILLARDIR BİLİNİYOR. SMARTLİVECASİNO VAR BİDE ONUDA TAVSİYE EDERİM ADAMLARDAN PARA ÇEKTİM ERTESİ GÜNÜ CEPTEN ARADILAR BENİ 2 GÜNE PARAMDA GELDİ BOL ŞANS HERKESE

  12. fatih sevim diyor ki:

    arkadaslar en ıısı bırakalım bu avrupa sıtelerını turk sıtelerıne yogunlaalım trdekı arkadaslar aurıca sıte vergısını tr ye versın hem ulke hem bız kazanalım

    :)

  13. mustafa diyor ki:

    arkadaşlar bende 2-3 yıldır ufak ufak oynuyorm daha önce hiç para çekme talebim olmadı şimdi 600 lira çekicem ama sorunum şu son zamanlarda bets10a parayı arkadaşımın kredi kartıyla attım para çekme için gerekli belgelerde bets10 harcaması görünen extre dio öyle bi belgem yok yani bu parayı nasıl çekebilirim yardımcı olursanız sevinirim

  14. bookie diyor ki:

    500bin Turk kullanici !!

  15. Selim Pusat diyor ki:

    Arkadaşlar Bet10 canlı bahisin geç kapattığı, hata yaptığı bahislere oynayarak para kazananların hesapları kapatılıyor, normal normal bahis oynayanları hesapları ise açık ve paralar anında çekiliyor. Yani çakallık yapmadıktan sonra sorun yok. Beğenmeyenler ise üstte bahis şirketleri ve bonuslarının listesi var. Seç beğen al :)

  16. mrt diyor ki:

    arkadaşlar ben bets10 dan 3 yada 4 kere para çektim k.kartına 4. gunde yatıyor 200 tl cektim,5 10 tl kesiliyor bankadan kesiliyor herhalde,para yatırmada yada cekmede herhangibir sorun yaşamadım bence tek kötü yanı,bonus yönlerinden pek bonus fırsatı sunmuyorlar hafta sonları süper lig bonusu var oda 3 maç 2.00 oran şartı oluyor kombine bonusu oda zor zaten bana göre en azından,onun dışında benım favorim.en iyisi bet365 ama oda türkiyeye kapalı…

  17. Berrak diyor ki:

    Selim Pusat’a harfiyen katılıyorum, bu Bets10’da çalışan insanları gerçekten çok merak ediyorum, bu kadar aptalca hatalar nasıl yapılabilir, beceremiyorsanız yapmayın kardeşim bu işi, evet hatalı orandan, geç kazanan bahisten kapanıyor hesaplar, bunu inkar edip, bundan hiç bahsetmeyip senaryo üreten yukardaki arkadaşlar, o paraları çakallıkları ile kazanıp, bundan milyarlarca para kazanıp çekip sonradan farkedilen kişiler, haklılar mı değiller, haksızlar mı o da değiller. Burda sorun Bets10da, bir düzeltemediler kendilerini ve sistemlerini, bunların peşinde koşan çakalları sağlıklı tespit edemedikleri için de birçok kişi mağdur oluyor, normal yüklü kazanmış insanlar da arada kaynıyor malesef. Benim de 5 yıldır düzenli oynadığım hesabı aynı nedenden dolayı kapattılar, ama hatalı bahisten para kazanmıştım, suç sizin bedelini bana ödetiyorsunuz diye mail attım ve bahis sitemi değiştirdim.

    Bu problemler olmasa BETS10 TR’den oynayabileceğiniz en güzel ve güvenli site ama malesef bu olaya bir türlü çözüm bulamadılar.

    Hesabı kapanmış birisi olarak söylüyorum, yukarda üretilen senaryolar gerçek dışıdır, düzgün bir şekilde haksız kazanç peşinde olmayan kişiler istediği kadar para kazanıp çekebilirler.

  18. çağdaş diyor ki:

    arkadaşlar bets10’a 1 aydır üyeyim ve bets10’ın adamı değilim :)
    kazandığım 1000tl’nin 900’ünü çekme talebinde bulundum.3 ile 5 iş günü içinde gerçekleşcek dediler,4.gün para hesabımdaydı.şimdilik hiç bir sorun yaşamadım.
    ayrıca canlı bahiste bir maça bahis yaptım,bets10’dan maçı canlı izlemek istedim.ama hesabınıza para yatırın dedi.müşteri hizmetlerine bildirdim,hesabınızda para olmadığı için ya da o maça bahis yapmadığınız için izleyemiyosunuz dediler.tüm paramı o maça oynadığımı söyledim,haliyle hesabımda o yüzden para kalmadığını belirttim.maçı izleyebilmem için hesabıma 5 lira yatırdılar.bence çok hoş bir hareketti.
    dediğim gibi şimdilik hiç bir sorun yok.umarım bundan sonrada olmaz

  19. HÜSEYİN AŞCI diyor ki:

    bende bets10 a yeni üye oldum.ama burda yorumları görünce çok şaşırdım.arkadaşlar bets10 kötü diyorsunuz ama bir site adı verip bu site güvenlidir demiyorsunuz.madem iyi bir site adı verin bizde oradan oynayalım.yani ben bets10 dan bahis yapmayı bırakıyım mı.paramızı gerçekten yatırmıyorlarmı.cevaplarınızı bekliyorum.

  20. Ali Mert Yıldız diyor ki:

    Merhaba ,

    2 ay öncesine kadar bets10 sayfasından sorunsuzca işlemler yaptım. Para yatırma ve para çekme işlemlerim kısa süre içerisinde gerçekleşti. Ancak iki gün önce hesabıma girmeye çalıştığımda, hesabınız dondurulmuştur. diye uyarı verdi. Müşteri hizmetlerine mail gönderdim. Onlarda

    Merhaba,
    Risk birimimizin yapmış olduğu değerlendirmelerin sonucunda Bets10 hizmetlerini suistimal etmeye yönelik davranışlarda bulunmuş olduğunuz tespit edilmiş ve Bets10 hesabınız kapatılmıştır. Müşteri hizmetleri birimimizin hesabınızla ilgili herhangi bir işlem yetkisi bulunmamakta ve tarafınıza verebileceğimiz bilgiler yalnızca bunlarla sınırlıdır.

    Saygılarımızla,

    cevap yazdılar risk merkezine ulaştım onlarda aynı cevabı yazdıkar.

    Bir kesin açıklama yapmıyorlar. Ben herhangi bir şekilde hile, sahtekarlık yapmadım. Poker casino tombala vs. oynamam oynamayı dahi bilmem. Bahislerde yanlış orana, açık kalan canlı bahislere dahi oynamam ve müşteri hizmetlerine bildiririm.(Birçok kez bildirdim ilgim için teşekkür ettiler.)

    İçeride hesabımda para vs. yok. Ama hesabım kapatılmış. Haksız yere hesabım kapatıldı. Gerçekten böyle büyük büronun özellikle avrupa bürolarında notu B olan büronun kanıt olmadan açıklama yapmadan, direk hesabımı kapatması gerçekten anlamak güç.

    bets10 da hiç param kalmadı. Ama bets10’un böyle bir güvensizlik yaratacağı aklıma gelmezdi. Umarım sorunum kısa sürede çözülür.

    Saygılarımla,

  21. hüseyin diyor ki:

    emre ve ali mert yıldız kardeş sizlere teşekkür ediyorum.benim beklediğim de bu cevaplardı.işte ben böyle yaşadığını paylaşan arkadaşlar arıyorum.birde emre kardeş ben yeniyim bu açık kalan bahis ne oluyor.biraz daha detaylı anlatırmısın.şimdiden teşekkür ediyorum.

  22. Azər diyor ki:

    salam mÉ™n AzÉ™rbaycandan bu siteye uye olursam AzÉ™rbaycandan para çeke bilerimmi?

  23. bülent diyor ki:

    arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim ben yaklaşık iki yıldır bu siteden bahis oynuyordum para yatırma ve çekme işlemlerinde şimdiye kadar bi sıkıntı yaşamadım taki biraz para kazandım ne oldu anlamadım siteye tekrar giremiyorum hesabınız dondurulmuştur deniyor. mail attım fakat halen cevap gelmedi ne yapmak lazım yarımcı olursanız sevinirim.

  24. hüseyin diyor ki:

    çoğu yorumları okudum bets10 benim babamın şiirketi değil 7-8 yıldır bahis oynarım 6 senedir süperbahis de moynardım orada para geç geliyor fakat ödenir bets10 a yeni üye oldum fakat ödemelrde süperbahise göre 2 kaz daha hızlı gerçi ufah defek kazandık daha 50-100 tl lelede problem yok ama 300-500 lerde problem olurmu bilmiyorum bu yeni sitelerden TEMPOBETTE psrs çeekmede fena değil forvetbet belirsiz betboo var ondan çekmedim him daha hititbet kktc nin eski sitesi oda iyi derler BETS10 da paralar ödenir denir sağlamdır nicobet ve bet-at-home dolandırıcı sitelerdir İDDAA da hep ben kazanırım diyerek 4 maçda direniyor şu iddaa tek maça bahis oynatsada şu çileden kurtulsakda hepimiz tekmaçdan sağlam kanaldan devlet güvencesiyle oynasak zaten iddaa tek maç ve canlı bahis koysa hermaça netten yayın yapsa patlama olur herkez iddaaya gelir fakat bu iddaa vermeye alışkındeğil soyguncu dur iddaa

  25. hüseyin diyor ki:

    aslında ensağlamı BWİN ve bet365.com dur birde bets10 fakat BWİN ve bet365.com türkiyeden üye kabul etmiyor BWİN eskiden kabul edrsdi ıonlarda almıyor artık senelrdir çok ayıp ettiler türk üyeleerine ki bizi BWİN kalitesinden mahrum ettiler şu iddaa a yokken ne rahattık arkadaş zateen iddaa çıktı herşey yasaklandı tek maça bahis oynama özgürlüğü için yaşasın yurtdışı bahis siteleri umarım tekelden bahis tekelibirgün kalkar ülkemizde

  26. hüseyin diyor ki:

    bet at home sitesinden oynamayın dlandırıcılık stesidirnerden oynarsanız oynayın onkara bulaşmayın benden sölemesi

  27. tovbeli diyor ki:

    2007den bu yana bets10 uyesiyim.Arkadaslar bu sitenin Turkiye de tam 500bin uyesi ve gecen yilki tum şirketin karının %43’unu olusturuyor.Sistem once kullanicilari bagimli hale getirip,tum benligini ele gecirdikten sonra dibine kadar vurmaya yonelik kurulu.Herkesin site icinde hangi urunleri cok kullandigi,para yatirma/cekme potansiyeli ve oyunlardaki hareketlerini gosteren bir database kullaniyor.Bonus verip cektirmeden,hatta ustune para yatirtarak bitiriyorlar.Oyunlarda oyuncu ellerini goren bot programlar var ve resmen acgozlu,hirsina yenik dusen zaafli ve takintili uyeler donlarina kadar sogusleniyor.Bu kabusun bitmesini istiyorsunuz hemen siteden uyeliginizi iptal edin.Hatta e.postanizi da degistirin ki size ulasamasinlar.Akilli olun,herkes kazanmak ister ve kazanirsa sirket nasil ayakta kalir? Sitede sadece kaybedenlere yer var,kazandiginiz artiya gectiginiz anda hesabinizi dondururlar ve paranin ustune yatarlar.Ayrintili bilgi almak isteyenler bana mail atabilir.

  28. serkan diyor ki:

    slm ben bets10 un 3 yıllık üyesiyim ve geçen yıl kredi kartıma sorunsuz 1 hafta içinde 1100 tl çektim fakat işim dolayısıyla 6 ay dondurdum hesabı kasım da tekrar açtım ve 29 kasımda 50 tl ile başlayıp yılbaşına kadar 21000 tl ye ulaştım ama hesabım 20100 iken 9 ocakta donduruldu nedeni olağanüstü risk incelemesiymiş müşteri hizmetleri bana geçici olduğunu ve beklemem gerektiğini söyledi defalarca canlı bağlanıp sorunumun çözülmesini istedim ve 8 gün oldu hala bekliyorum hesabımın açılmasını umarım açılır ve hayalkırıklığı yaşamam ama bakiyemde bir azalma çıkmamasını umuyorum 50 tl ile 20000 kazanmak bence normal ama benim anlamadığım bu kadar çok bonus reklam ve binlerce euro ikramiye dağıtan bir şirketin incelemeyi bu kadar geç yapması çünkü bilgilerde 400 çalışanı ile büyük bir bahis şirketi olduğu yazıyo … sonuçta benim beklemem sürüyo ama hakkını vermeliyim ki müşteri hizmetleri gayet iyi çalışıyo en azından bekletmiyolar ama hesabım açılırsa ve paramı çekersem BETS10 UN posterini duvarıma asıcam bekliyorum……

  29. ali akkaya diyor ki:

    2 yıldır üyesiyim evraklarımı gönderdim 3 sefer ikramiye kazandım ve 3 iş gününde hesabıma yattı hiç bir sorun yaşamadım bundan emin olun yazılanları değil benim yaşadıklarımı bilirim iyi bahisler

  30. ali akkaya diyor ki:

    tamam param yatıyor

  31. ibom diyor ki:

    hesapları incelemeye girip de sonucu ne oldu (hakan) benimde inceleme oldu yaklaşık altı ay önce 15 gün kadar hesabıma giremedim ama inceleme sona erdi hesabınızı kullanabilirsiniz diye mesaj aldım parada çekebildim benim gibi olanlarda lütfen yazzın

  32. ceylan diyor ki:

    ben bugun erkek arkadasımın adına bets10 a gırdım ama sıfreyı degıstırmıs bende bı kac kez ust uste gırdım ve hesap donduruldu tekrar acılırmı ayrıca ıçıne yenı para yatırmıstık para tekrar hesabta kalırmı lutfen acıl bır bılgı verın

  33. Selim Pusat diyor ki:

    Arkadaşlar bu güvenlik kontrolü işini sıkıntı yapmayın rutin bir kontroldür ve yeni tüm hesaplara yapılır. Yoğunluk nedeniyle geç cevap verilir, hesaplar bir süre donuk kalabilir ama sonunda sıkıntı yoksa yani kurallara uyulmuşsa hesap açılır. Ama mesela ‘kız arkadaşım da çok yaramaz benden görmüş bahis oynamaya başlamış ilk üyelik bonusunu almış ben suistimal etmiyorum yoksa bonus sisteminizi’ gibisinden tuzaklara düşmezler kural ihlallerinde hesap kapatırlar zira bu yollardan binlerce kez geçmişlerdir.

  34. Azeri_bets10 diyor ki:

    Merhabalar! Ben Azerbeycan Semkirden (Baku bile digil). Azerbeycanda Bi Bankada calisiyordum 2 yil once isden ayrildim, inanin cebimde 200 dolar falan vardi son paramdi, baska bankadan arkadas vardi telefon ettim kredi karti lmak icin neyse aldik. 50 dolar ilk oynadigim gamebookersdi kaybettim. son 61 dolarimi da internette karsilastigim betssona kayd olub yatirdim. ilk 5 gunde 859 dolar yapdim parayi cekdim evrak felan istediler gonderdim. 72 saat dediler 43 saate cevap verdiler. para cekme islemimi yaptim 2 gun sonra bi baktim param gelmis. cektim 1 yil kadar oynamadim. baska islerle ilgilendim. en son agustos 20 2011 de bi actim 5 euro var bakiyye var baktim dogum gunu bonusuymus.(18 agustos). neyse yanimda arkadaslar vardi sohbet ede ede 2*-2.5 saate 235 euro kazandim, 10 euron kaybettim nese o sari cizgi var yuzde yuz olmasi lazimmis onuda yapmisim parayi geri cekdim 2 gun sonra gidibte aldim. Sonra yine 1-15 ay sonra bi 40 euro yatirdim, bir aya yakin oynadim borcum vardi sabirla 4590 euro tam para cektim, hesabima el falan konulmadi. 3 gun oldu gecmemisti param email attim efenim sorun var bets10 olmuslarmi ne ilk kez korktum yani paramin uzerine felanmi yattilar dedim, tam 7 gun sonra Sali gunu gidib parayi aldim. bankada ki arkadasa guzel oglen yemeyi ismarladim, her gun bana telefon ediyrdu param geldimi diye. neyse uzun oldu ama simdilerde bet365 le devam ediyorum ama 112 euro civarindada bets10 da var. hala bir sey yox yani kapanma felan. en iyi bet sirketi bence bet365, bwin, expekt, bets10.
    tesekkurler

  35. zafer diyor ki:

    hiç bi sorun yok sitede arkadaşlar korkmadan devam edin aynen hesabı kapanada acılır tekrar bana oyle oldu ve param 1 gunde geldi

  36. özkan diyor ki:

    5 yıldır bets10 da oynuyorum ve belki casino ve oyun kısımlarını eleştirenlere birşey diyemem ama para çekme konusunda hiç bir sıkıntı yaşamadım kazandığım zaman çektiğim her parayı ödediler sorunsuz biçimde

  37. serhat d diyor ki:

    ben bir haftadır oynuyorum. Arkadaşların yazdıklarını görünce kuşkulanmaya başladım ancak herkez hesabımda 20000 30000 tl vardı diyor. İyi de siz aptal mısınız da hesabınızda o kadar para tutuyorsunuz bu bana hiç mantıklı gelmedi. sadece tek sorun yaşadım dün canlı bahisde sıkıntı vardı 2 tane 10 tlik bahis yaptım hesabımdan 20 tl düştüler ancak kuponlar görünmüyordu. Bu sabah canlı yardımla konustum birkaç saate paramı geri ödediler. 300 e ulaşınca çekmeyi düşünüyorum bakalım sıkıntı çıkartacaklarmı.

  38. bv diyor ki:

    arkadaşlar ama ben en az 7 bin lira aldım. :)

  39. özcan diyor ki:

    arkadaş kural belli para yatırdıktan sonra kart ekstresini kimlik fotokopini harcama ayrıntısını yollayacaksın adamlarda hesabını güvenilir şahsa ait hesap diye onaylayacak.siz yatırın yatırın sonra çekmek isteyince hesabınız onaysız e adamlar tabi binlerce lirayı yatırmış ama hesabını onaylamamış diye kuşkulanıp incelemeye alır.ne malum çalıntı kartlarla oynamadığınız birazda karşı taraf açısından düşünün.transfercard aktifken inanınki gün aşırı 4 haneli rakamlar çektiğim oluyordu.kartın aylık limiti dahilinde.şuandada kredi kartına çekiyorum yine 3. iş günü genelde geliyor.bence bu kadar kolay karalanmamalı site

  40. ne biLiem diyor ki:

    Kim yaLancı Kim DoqRu söyLüyor İnsan BiLmiyorqi ..

  41. selçuk diyor ki:

    arkadaşlar betson son derece güvenilir ve saglam bir şirkettir.avrupa maçlarına bakın hep reklamlarını görürsünüz,ben 3 senedir oynuyorum hiç sıkıntı olmadı,para çekmede belli bir süre sonra bazı evraklar istiyorlar son derece normal bizlerin güvenligi için,oynamak oynamamak zisin elinizde abartmadan oynadıgınız sürece kazanabilirsiniz.

Yorum Yapın



Yorumlarınıza resminizi eklemek için edinin: Gravatar.